Mavigoz bazen yerleşme kanaması da oluyor canım sıkma üzülme. Ben düşük yapacağım diye çok korktum ama sonra öğrendim ki meğer sağlıksız olan bebekler düşüyor imiş. Eğer annede veya babada herhangi bir şey yok ise. Bol bol dua et bir de Meryem süresini dinleyerek bu ilacı kullandığım da uyuyor idim. İki kez kahverengi leke yaşadım. 5. Ve 7. Haftam da çok şükür ilerlemedi. İnsAllah senin de ilerlemez. Kendini beyaz çamaşır giyerek kontrol et. Kırmızıya dönüşmediği müddetçe korkulacak bir şey yok Allah in izni ile.