Amineninannesiii Merhaba kızlar 31+5 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini resmen kasığımda hissediyorum orda yani bebek normal mi böyle olan var mı
SayeMom Amineninannesiii ya bende 29 haftalığım bende bacak aramda hissediyorum resmen ama makat geliş olsa can acıtırdı makat geliş değil o belli bişey pıt pıt orda atıyo allah allah anlamadım
AyazAdamom Amineninannesiii canını acıtır derecede ise makat gelişten dolayı normal kıpraşma ise baş aşağı geliyordur normal yani
melekylmzr Amineninannesiii baş geliş canım dönmüş büyük ihtimal bende de öyleydi doktorum söyledi zaten kontrolde
Koalamm Amineninannesiii cumartesi 30+2 ikeb doktora gittim bende kasıklarımda bacak aramda hissediyordum ayaklarıymış şuan 31 im hala aynı
Aslhn12 Canım o ayakları olabilir. Benim de o haftalarda makat gelişti ve ayaklarını sürekli oynattığı için kasıklarıma denk geliyordu . Senin belki makat geliş değilse de eli falan olabilir .
Ikos_54 Kaçıncı haftada baş aşağı dönüyor şuan 26.haftadayim kasıkta hissdiyorum böle gidikloyor gbinsanki kurcalıyor orda biseler degsik bişey🤭