
Kızlar nst sancıları sizce bu haftada normal mi? 38 bitti bugün 10 Aralık gün aldık sezeryan olacak zorunlu, birde açıklık muayenesi yaptı bebek epey aşağı inmiş tam yerleşmiş başı dedi, sizce gününden önce doğum başlar mı tecrübeli anneler var mııı:)))