ilkbebegim49 Arkadaşlar ben 14 haftalık ken doktor bana %90 kız dedi ben cok sevindim Rabbimden gelen herseye cok şükür fakat merak ediyorum cinsiyetin sonradan yanılma payı varmi böyle bi durumla karşılaşan oldumu
Gisemmmm ilkbebegim49 eşimin akrabasına doğuma kadar erkek demişler ama bebek kız mis doğumda öğrenip şok olmuşlardı
Minnikkuzuuu ilkbebegim49 inanma bacım bende inandım 😁😁😁 sonra pipisi olduğunu öğrendim 16+ haftahı bekle bende 20 detaylıyı bekliyorum
Bebetonunannesii Görümcem doğuma kadar erkek bekliyordu. Bebek doğdu kız hepimiz şok olduk 😅 mavilere koyduk eve getirdik bebeği 😅😅😅