Ya kızlar bunu nasıl doğru anlatabilirim bilmiyorum ama çalışacağım şimdi o dudak dediğimiz kısmı düşünün o dudak olan yerin sag tarafının sanki cok icinde degil de hemen ucunun iç kısmında sanki sivilce var da o baskı yapıyor gibi yürürken falsn o kısım agriyor mesela bakıyorum bakıyorum ama hic birsey de yok