Bebegim 34 . Haftaya kadar her şey normaldi kilosu gelişimi..doktor kontrolü sıklaştıralim dedi 2 hafta sonra gittim sadece 250gr almis 2 hafta boyunca gelişimi 34 de kalmış sanırım üzüldüm yedim ictim 1 hafta boyunca 300 gr aldı 1 haftada ….dün tekrar gittim 10 gr almis 1 haftada hala gelişimi 35 de falan … gebeligim boyunca saçma şeylere ağladım üzüldüm stres yaptım kafaya taktım engel olamadım kendime her şeye ağladım çok saçma şeyleri kafaya taktım 3 yıl önce eşimle kavga etmiştim onu bile kafaya taktım normalde takılacak bir şey yok oyuzdwn mi bebegim geri kaldı benmi yaptım… bebeğimi uzdummu ? Ben iyi Bi anne değilim çok üzülüyorum ona bunu yaptığım için kesin ben yaptım kendimi hiç affetmeyecegim … çarşamba günü doktorum alalım dedi çünkü beslenmiyor … kan akışı normal suyu iyi açılma vs de yok hiç Bi skntisi yok neden böyle oluyor anlamıyorum doğunca yüzüne nasıl bakacak annen seni üzdü diye hep benim suçum Hiç iyi Bi anne olamiycam sanırım 😥😓😞