Gzmhsyn Herkezin sakız gibi benim sapsarı iç çamaşırları yeni eski hepsi sapsarı hiç bembeyaz değil neden böyle ya ne yapmam lazım detarjan yada başka neyden bu çamaşırlar beyazlamaz
1999luanne Gzmhsyn çamaşır sodası koyabilirsiniz toz deterjanla beraber. Ama onlar leke gibiyse bunlada çıkmaz aama ben beyazları böyle yıkadım bu sefer dhaa Beyaz geldiler bana
Civcivimm35 Gzmhsyn kaynanam önce 40 ta sonra 60 ta bi daha yıkıyor valla gıcır gıcır oluyo çamaşır sodası + peros kullanıyo
Ozgebhb Gzmhsyn ben beyazlarımda toz deterjan kullanıyorum omo ya da ariel onun yanında ek olarak domol beyazlar için leke çıkarıcı kullanıyorum 1 ölçek kar gibi yapıyor 😊 rossmanlarda satılıyor
Suzanne Ben ariel kullanıyorum dağ esintisi beyazlara asla yumuşatıcı koymuyorum hem iç çamaşır olduğu için hem beyazlarda renk farkı yaptığı için 60 derecede yıkadığımsa bembeyaz oluyor
Poyrazin_annesi Ben camasır suyu bıle koyuyorum beyaz olmuyor ama annem camasır suyu koyuyor bembeyaz valla anlmdm
Ozgebhb Feyza-nur çekmiyor mu peki çamaşırlar 90 derecede. Benimde aklımdan geçiyorda cesaret edemiyorum hiç
DemetF Gzmhsyn beyazlar eger pamuk yun ise koslanin beyaz tozundan atiyorum icine 1 gun sicak suda bekletiyorum ole yikiyorum 60 dercede carşaflarimi 90 derecede yikiyorum bembeyaz oluyor
CS0932 Gzmhsyn Yeni makinalar su tasarrufu yapınca daha az suyla yıkıyorlar. Bence bu da etkili beyazlarda. Bu annemin tezi 😅 Annem sabun tozu ve çamaşır sodası koyuyor deterjanla beraber. Beyazları sakız gibi derler ya öyle olur hep bembeyaz.
alcang Gzmhsyn 90 derecede ön yıkama yaptırıyorum, aspirin kullanıyorum ön yıkama da ve ön yıkamadan sonra makinayı beklet moduna alıp 1 saat su içinde bekletiyorum. Sonra devam ettiriyorum. Bembeyaz oluyor normal deterjan olarak da Ariel kullanıyorum