Esracglr Hanımlar 36 haftalık doğan bebeklerde herhangi problem oluyor mu. Nst de sanci çıkıp açılması olmayan. Ne kadar zamanda doğum yapar ki 🤔🤔🤔
Asrinbaby Esracglr benimde çıkıyordu cnm su anda 41. Haftama gircem yarın. Doktorun anlar zaten sancılar duzensizse zaten acilman da olmaz fazla
Esracglr Asrinbaby ya bugun gttm rahme baski yapıyor dedi. Açılma yok ama sancin var dedi haftaya salı gel dedi