Ozge-sarsilmaz Ben hamile değilim doğum da yapmadım ama dün hsg filmi çekildim ve doğum katında nst odasında oldu günübirlik yatışım. Ameliyathaneye geçerken dikkatimi çekti yenidoğan yoğun bakımı da var. Ayrıca oda, ameliyathane son derece sterildi. Çalışanlar zaten sağolsunlar aşırı derecede ilgili ve pozitif yaklaşımdaydılar bence zaten bu süreçte en önemli şeyde doğum yapacağınız/operasyon geçireceğiniz hastanenin ekibi ve hijyeni. Hastane zaten yeni olduğu için müthiş bir dizayna sahipti ve işler tıkır tıkır ilerliyor. Benim şansıma mı öyle denk geldi bilmiyorum ama oldukça memnun kaldım. Zaten bir hamilelik söz konusu olursa doktorumdan dolayı doğumumu da orada gerçekleştirmeyi istiyorum Allah nasip ederse. Umarım yardımcı olabilmişimdir.💖