Başıma gelen saçma bir olayı paylaşmak istiyorum sizlerle. Düdüklü tencereye eti koydum pişsin diye. Neyse daha su kaynamaya başladığı an düdüklü tencere patladı içindeki su halılara dolaplara her yere yayıldı. Öyle sildik bezle ama bana neden şuan heryerde toksoplazma riski var gibi geliyor. Kafayı yemek üzereyim gerçekten.