nevarneyokk Kullanacak mısınız? Ne için kullanılır ? ⭐️Sadece konu hakkında bilgisi olanlar yazarsa sevinirim 🙏🏼😇
Sude-96 nevarneyokk varis çorabı ameliyatlardan sonra ve esnasında pıhtı atmaması için kullanılıyor , etrafımda sezeryan olanlar giydi hep. Ama benim doktorum ne der onu şimdiden sormadım
Sirince-anne34 nevarneyokk giydim ben amaliyat esnasında giydirdiler 2 gün giydim. Taburcu olunca çıkardılar
nevarneyokk Sude-96 Dependi mesela bazı hastaneler istemiyormuş . Ben aldım hala da soramadım doğum ekibine ama bununda öyle bir durumu olabilir mi ki 🙄Sormak lazım evet
Sude-96 nevarneyokk dependi neden istemiyorlarmış ki acaba 🤔 varis çorabında genel anestezi veya Spinal fark ediyor olabilir mi acaba diye düşünmüyor değilim Ama sonuçta biz almayacağız giyeceksek hastane temin ediyor ya o yüzden sorun olmaz yani
MerveNur- nevarneyokk ya ben de ablama dedim bana dedi ki ben hasta bezi takmıştım doktorum kızdı. o kadar kanaman olsa ben seni eve göndermem demiş ped taksan yeter demiş. Bi şeyler daha demiş sanırım biraz zararlı gibisinden ama ben depend aldım bile 😂
Sirince-anne34 nevarneyokk beyine pıhtı atmaması için giydiriyorlar diye biliyorum canım illaki faydası vardır
nevarneyokk Sude-96 Sezeryan olan bir arkadaş söylemişti depend dikişine denk geliyor olmaz demişler hasta bezi takmışlar. O yüzden hastaneye sormak lazım onuda 🤷🏻♀️
Sude-96 nevarneyokk doğru o zaman sormak gerekiyor, sende isteğe bağlı olacaktın değil mi gün aldın mı