Merhabalar.. ben tüp bebek ile hamileyim. Uygulama üzerinde 6 hafta 0. Günde gözüküyorum. 2 farklı kesem vardı bugün birisine doktor iyi sağlıklı dedi ama diğerine çok iyi gözükmüyor boş olabilir dedi.. akşam yemek yerken , afedersiniz ama farketmedim. Yemekten kalkınca sandalyede yarım avuç içi ıslaklık vardı su gibi şeffaf bi akıntı gelmiş çamaşırı ve kıyafeti geçip sandalyeye geçmiş. Acile gitmeme gerek var mı sizce ? Böyle bir şey başına gelen var mı