Bende korkuyorum doktorlar konuştum da kızım on kere doğum yapsa onunda da epiduralli normal doğum öneririm dedi. Eğer 1 tane doğuracaksan sezaryen ol ama eğer iki üç düşünüyorsan normal yapmanı öneririm dedi, epidural alayım mı hocam dedim, kesinlikle al dedi.. epiduralli normal doğum istiyorum bende yine de korkuyorum ama korkumu hafifletiyor bu epidural işi.. Allah hepimizin yardımcısı olsun