Merveers ben 30 haftalikken delta varyantina yakalandım. bugün 14 günlük karantinamin son günü.kan değerlerine bakıldı, kan sulandirici igne vuruyoruz hwrgun .antibiyotik kullandım enfeksiyonum da vardı.8 gün çok ağır gecti.tad koku gitti.sonra hersey yavaş yavaş azaldı.bol c vitamini yedim,ictim.beslenmeme dikkat ettim.tad koku hala yok.pazartesi kontorulum var bebek nasıl çok merak ediyorum.