Kızlar 1 senedir gebelik haberi alamadık maalesef doktora gideceğim adetimin 3. Günü gitmem tavsiye edilmişti. Benim adetimin ilk günü çoğunlukla kahverengi akıntı şeklinde oluyor dünde o şekilde başladı adetim şimdi o günü ilk günü sayarak yarın mı gitmeliyim yoksa bugün kanama olan günü mü saymalıyım bilgisi olan var mı acaba ?