Bebek9 Arkadaşlar aksaray Inovada doğum yapan var mı. Ve memnun kaldığınız bir doktor ismi . Dogum fiyatları ne durum da acaba
Esrali66 Canım ben ayşe çitil doğan var onda takipliydim çok başarılı bir doktor çok memnunum ben doktorumdan 17 gün önce epidural normal doğum yaptım 5000 tl ye