Merhaba kızlar 32+3 deyim 31+2 de bebeğim baş aşağı pozisyondaydı şimdide göbek deliğimin üst tarafında belli aralıklarla bi anda yumru gibi şişme oluyor sertleşiyor sonra rahatlıyor fakat bi korku oldu içimde 31 hatada nts de sancım yüksek çıkmıştı ilaç iğne kullandım geçmişti ama yine o sertleşmeler başladı böyle olan var mı ?