secoz Kızlar sezaryen bandajımı açtım doktor aç pansuman yap kapatma dedi açtım ama atlet giyerken atlete yapışır falan diye ben yine bi gazlı bez koydum siz nasıl yaptınız ?
Merveelisa secoz benmkini doktor açmıştı üç gün sonra pansuman flan da yap demedi açıp gonderdi öyle bsy koy da demedi
secoz Merveelisa beni eve gönderirken bi kez kendi değiştirdi. Duşa girebilirsin sonra çıkar ama batigonla temizle açık bırak kurusun dedi bende atlet yapışır korkusuyla gazlı bez koydum üstüne yoksa ince bi kat o yüzünden sordum ☺️
Aayyssuu secoz canım ne kadar çok hava alırsa o kadar kolay iyileşiyor bilgin olsun havasız bırakma 💐