littlepinkcarousel 39.haftamdayım doktorum hiç Çatı muayenesi yapmadı ya da vajinal muayene. Sancım yok ama açılman da yok dedi aşağıdan bakmadan açılman yok dedi sizde de öle mi??
dorukayra littlepinkcarousel normalde 38.haftada bakıyorlar. cnm benm ilk oğlumda bakmsti bakmadan bilemezki açılma. olup olmadığını
littlepinkcarousel dorukayra bilmiyorum ki ya ultrasonla baktı açılma yok dedi Şanlı’lardan yola çıktı sanırım