Hndetrk Kızlar merhaba. 34+1 hamileyim ve birkaç gündür iştahsızlık ve baş dönmesi yaşıyorum yediklerimden hiç keyif alamıyorum. Yaşayan vaar mııı? Son zamanlar olduğu için kilo alımı durur diyorlar ama iştahsızlık buna dahil mi bilmiyorum.
glsm_kr8383 Hndetrk Bende 31 haftalığım daha bi kaç gün öncesine kadar iştahım çok iyiydi bi sıkıntım yoktu fakat 1 haftadır fln yiyemiyorum ilk zamanlar gibi midem de bulanıyo biraz iştahım kapanmış ya. Elime alıyorum ekmeği fln geri bırakıyorum
Elfvli Hndetrk bende aynıyım. 29.haftadayim. tabakta ne görsem tiksinmeye başladım nedense. Birde mide yanmalarim başladı.
2melekannesi_ Hndetrk ben de öyleyim galiba bebek baskı yaptıkça mide küçülüyor zaten yanma falan da olunca yemeye korkar oldum iyice 😬
Derin0712 Hndetrk bnde 33+5 deyim iki haftadir hic yemek icmekte gozum yok zoraki yiyorum oncesinde cok istahliydim birden kapndi istahim 70 kiloyum suan 8 kilo aldim
Hndetrk glsm_kr8383 Eski iştahımıza tez zamanda kavuşalım inşallah bebelerimizin beslenip büyümesi lazım 😅
Hndetrk Elfvli mide yanması en fenası ama yemeklerden sonra 1 tane soda içine limon sıkınca çok çok iyi geliyor.
HollyMolly Haftadayım ben de aynıyım. Sırf karnımdaki bebeğim icin yiyorum. Saatlerce aç kalsam umrumda olmaz. Ki ben çok iştahlıyımdır normalde. Sabah kalkar kalkmaz kahvaltı yapardım eskiden. Simdi sürünüyorum oyalanıyorum yatakta 12 buluyor kahvaltı resmen..
Hndetrk HollyMolly aynı şekilde kahvaltı da da öğlende de tıka basa yerdim şimdi bi lokma atıyorum tansiyonum düşmesin diye. Tam gelişme zamanı bide bebeğin inşallah güzel beslenebiliyorlardır.
HollyMolly Hndetrk günlük muz,ceviz,süt,peynir mutlaka yemeye çalışıyorum. Belki o yüzden bi sıkıntı olmadı şimdiye kadar