Beyzan738 Kızlar ıslaklık hissi geldi baktm gogsumun ucu ıslak atlet de ıslak yuvarlak şekilde ıslanmış 22+5 haftaligim daha normalmi Böle olan varmı
Dlkbhr93 Bendede olmustu ayni haftalarda ama doktor normal karsilamisti bi kere cocul sahibi olanda daha cok rastlaniyormus sanırım
Narmina95 Bendede oldu geçen akşam duştan sonra sıvı geldi azıcık ama normalmiş bazılarında sütde geliyomuş