Aynurpl 39+1 arada adet ağrısı gibi oluyor Allah'ım ne olur şiddetlensin diyorum ki bakıyorum geçti 😂😂
Mehtap03 HZK bendede ayni sey var ne saga yatabiliyorum ne sola çocum dogmak istemiyor 😂 39+1 iz belirtide yok malesef
Lvns 3 gundur bel kasik bacak sirt agrilarim vardi tatli tatli. Bugun nstde hafif sancilarim cikti baslamis artik :) bu hafta icinde bekliyoruz insallah son dk vazgecmezse :)