Papatyam__ 15 haftalıkken plesentamın rahmi kapattığı hatta tam ortaladığını öğrendik perinatolojide o pek ihtimal vermedi 23 haftalık oldum hala aynı yerinde duruyor lekelenmelerimde var 19dan beri sanırım böyle devam edecek doğuma kadar cıkacağı ümidim kalmadı doktorlar büyük ihtimal cıkmaz tam ortalamıs diyor