deletedmom27371 EcemBayrak bende çerkezköyde oturuyorum hastaneyi görünce sormak istedim canım 🌸 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Nesli-12 https://www.hizliresim.com/rdf3vw7 https://www.hizliresim.com/53l8chm https://www.hizliresim.com/9velpxv Banada tahminde bulunur musunuz
M-huzeyfe Minanurygt hayırlısı olsun canm önce sağlkk Ultrasyn resmni net çekemedği için ben kız gibi diorm hayrlısı olsn
Minanurygt Aynen tabikş canım herkesin birbirine cevap vermesi bile ayrı güzel başka sitelerde cevap bile vermiyolar ☺️ Bence bu sene kız senesi gibi erkeğe oranla kız bebek daha çok ben yurt dışında yaşıyorum kimi duyuyorsa kız olucak
M-huzeyfe Minanurygt Benim çevrem de. Hep erkek 😀😀 biz de 12 haftalığız. Dün doktora gittim fakat söylemedi henüz erken dedi