Bugün tam 39. Haftaya girdim. Çatı muayenesi oldum doktorum seni biraz uyaralim doğumunu tetiklesin dedi. Zaten çatı muayenesi sonrası kanamam da oldu. Şimdi azar azar pıhtı şeklinde gelmeye devam ediyor. Fakat arada kasıklarıma ağrı giriyor üşütmüşüm gibi alt kasiklarim sertleşiyor 10-15 sn devam edip geçiyor, başına böyle bir sey gelen var mi? Nst’ye de girdim 30larda sancım çıktı sadece. 🤔