Black-34 Kızlar deminden beri ağrım var adet ağrısı gibi şiddetli değil ama ufak ufak vuruyor 3. Gebeliğim ama bana hiç sancı gelmedi 🤣hep su ile gittim bilmiyorum
cigdemmacr Black-34 şuan oyüzden hastanedeyim nstde çok sancım çıktı bebiş gelmesin daha erken diye iğneler yaptılar
Black-34 cigdemmacr 🥰Zamanlı gelsin inşallah gelse de Yaşar aslında da insan yine de korkar zamanlı olsun istiyor
Tughanalpinannesii_ Black-34 normalmiş o adet ağrısı ya. benim de kaç gündür oluyordu korkuyordum akşam kontrolüm vardı nst girdim sancı falan çıkmadi doğumla ilgili birşey yok Doktor akışına bak doğumu düşünme başlayınca zaten anlicaksin böyle duramazsin dedi
cigdemmacr Black-34 tabiki en azından 37 olsun istiyorum bakalım ilaçlarla ertelemeye çalışıyorlar 2hafta full yatış evde 😟