klebsiella 39*3 de dogurdum kordon dolanmasi sezeryan ile aldilar nst lerim iyi cikmiyodu kizlar nst lerinizi iyi takip ettirin
blackwhite YaseminTurhan ultrasondn mı gördün doktor ne diyor ay iyi duruyorsun ben aldırırım duramam bir şey olur die 😭
YaseminTurhan Bişey olmaz diyo doktorlar ama benim belim sırtım 2 haftadır çok tutuluyo hareket edemiyom oturarak uyuyom
Nzlefe YaseminTurhan 36+6 da sabah suyum geldi nişanım geldi 15 dk içinde hastanedeydik zaten Doktoru aramıştık hemen aldılar bebeği
YaseminTurhan Nzlefe ohh negüzel bende 37 haftalık oldum bugün belimde tutulmada varya doktor dayanabilirsen 1 hafta daha dayan dedi 38 de alcaklar hayırlısıyla
Nzlefe PelinK gerçekten uykusuz geceler başlıyor😂 doktorum karnındayken keyfine bak ne yapacaksın çıkınca uykusuz kalacaksın demişti haklıymış😂
PelinK Nzlefe bizim doktorumuzda otobana çıkmadan son yolunuz tatile gidin bir daha gidemeyeceksiniz demişti 😂