Bende orda takipliyim ve sezeryan doğum kesin sayılı zamanım kaldı. Anestezi seçimini neye göre ayarlıyorlar acaba direk spinal mi yaptılar. Birde kesi anında ve çıkarılırken hissettiğini göğsünde baskı hissettiğini söyleyenler var yaşadınız mı böyle şeyler ?