Papatya41 Kizlar bugün 6 haftalık olduk yarın kontrole gidicem kalp atışını duyar miyim siz kaçıncı haftada duydunuz
Nermin_nur1 Papatya41 bende bugün 6 oldum canım bende yarın gidicem inşAllah duyarız . Kasık ağrılarım çoğaldı biraz sendede var mı ??
Ezginur35 Papatya41 programa göre 6+6 ama ultrasonda beş haftalığım bir hafta sonra gideceğim umarım güzel haberler alırsınız
Zerdaliii Yaa bende de var. Adet acısı gibi bi anda saplanıyor sonra geçiyor. Sabah da 6 da uyanıyorum bulantıyla
mucizemsi11 6+3 deyim bende geçen hafta keseyi gördük cumartesi kalp atışını duymak İÇİN gidicez mide bulantılarım çok var yemek hazırlayamyprım kendime malsef
izemmohamed Son regle göre 7+2 fakat 6+4 gözüküyor ultrasonda 🥰 bugün kalp atışlarını çok az duyduk haftaya tekrar dinleyeceğiz
Zerdaliii Ben gittim fakat kese boş dedi dr. Bi hafta daha bekleyelim dedi. 6+0 ken gittim. İnşallah haftaya embriyo oluşmuş olur. Ara ara Bulantım baş dönmesi ve kasık ağrısı oluyor. Sadece dua edebiliyorum 😔