Geçen hafta 6+2 çıkan bebeğimin kalp atışı yavaştı.bugun gittigmde kalp atışı duyulmadı ve ultrasonda 6+1 çıktı…salı gunune kadar bekleyelim dedi doktorum sonrası kurtajmis 😢ilk gebeligimdi çok üzgünüm.gebelik kesesi de bozulmaya başlamış ama bende kanama vs yok.yarin başka bir doktora daha görüneceğm..başına böyle bı durum gelen var mı biraz daha beklemeli miyim