Aslylmz Büyüklük olarak biraz ilerde gidiyor canım benimde 3 gün kadar seninki kadar değil ama bu haftalarda doktor için önemli olan sağlıklı ilerlemesi oluyor. Ciddi boyutta fark olursa uyarır mutlaka
Burcinirak Evet benimde normalde 18+5 ama doktor hep 19+5 gibi 1 hafta önceden söylüyor bende doktorun hesaplamasına göre hesaplıyorum☺️☺️.1 hafta önde Ya da geride olmasının Bi sıkıntısı yok.1 haftalık farktan bir şey olmaz demişti 🙈🙈
Berru Benimde dün gittiğimde 19+3 du ultrason da 20+1 dedi zaten öncesinden beri bir hafta öndeydi gittiğim dünkü doktorda önde dedi ve doğumu bir hafta erkene alocaz muhtemelen dedi
Burcinirak Berru sezeryan mı düşünüyorsun?kimisi de ileriki haftalarda bazen gelişim hızı yavaşlayınca haftasını yakalıyor demiştim