Hanımlar bugün kontrol için doktora gittim çocuğun sağlıklı dedi ama ultrasonda bir yere odaklandı öyle uzun uzun baktı bir şey mi oldu bir şeyi yok değil dimi dedim hayır dedi kalp atışını açtı dinledik sonra muayene bitti yanına çağırdı başka bir hastaneye çocuk kardiyolojiye yönlendirdi iyi demiştiniz neden gidiyorum bir şeyi varsa söyleyin lütfen sadece kontrol dedi iyi dedi acelesi de yok sadece kontrol dedi çok sordum bir şey mi var diye ama yok dedi gerçekten hiç iyi değilim korkuyorum. Başına böyle bir şey gelen var mı yada nedenini bilen.. 22+0 dayım bu arada..