DCAbr Arkadaslar ben bugun 18 haftalik hamileyim. Gecenlerde düşüyordum karnim tezgaha carpti hemen doktora gittik tabi ve bebis cok sukur iyiydi. Ondan iki gun sonra bendn su gibi bir sivi geldi hastaneye gittik cubuk test yapildi hamdolsun negatif cıktı. Doktorum onlem.olsun diye vajinal ovul yazdi 3 4 gundur kullaniyorum dun gece yine su gibi sivi akiskan yani akinti olmadığına emin oldugum bi sivi geldi benim doktorum yillik izinde arayınca bile ulasamiyorum sorum su vajinal.ovul kullandiktan sonra su gibi akintiyi yasayan oldu mu fitil sonrasi gelen fittil kalintili beyaz akinti degil direk.su gibi
mucizemizibekliyoruzz DCAbr postunuz yukarda kalsın diye yorum atıyorum. Bence acile falan gidin durumu anlatın yine de yardımcı olurlar