Eylulykdz 6 haftalığım bendede aynı kuzum özellikle 4-5 gündür baya yoğun var akşamları sadece birz hafifliyor normal diye biliyorum bebek büyüdüğü için ama insan tabi tedirgin oluyor yarın randevum var doktora soracağım . Umarım sağ sağlim kucağımıza alırız kuzum ❤️🙏🏻