Merhaba kızlar 34+4 günlük hamileyim kan testi vermiştim açlık kan şekerin yüksek dedi doktor bu gün bir hafta boyunca takip et eğer yüksek olursa haftaya gel normal değerlerdeyse iki hafta sonra gel dedi yüksek olunca ne oluyor acaba böyle bir durum yaşayan var mı diyet mi yapmalıyım ? Çocuk için riski varmı bilen biri yardımcı olabilir mi bana 😢