Nurklc38 Bana hastanede söylediklerini söyleyeyim size bu konuda…Bebek yeterli beslenirse çiş ve kakasını yapar..Çiş kaka yapmıyorsa beslenemiyor demişlerdi ve doğum yaptığım gün her kontrolde çiş kaka yaptı mı diye sordular..İsterseniz bir çocuk doktoruna gidin alternatif birşeyler önerir belki size doktorunuz.
Kaka yapmaması sorun teşkil eder mi çokta bilmiyorum açıkçası ve net bilgim olmayan bir konu hakkında da sizi endişelendirmek istemem.Sadece bana söylenileni size aktarmak istedim.Umarım herşey yolundadır..
Bu arada sürekli uyuyorsa altını açın , ayaklarının altından rahatsız edin.Güzel emmezse sarılıkta olabilir