Glyyyy 33 haftalık gebeyim bugün ilk defa vajinamda ağrı batma tarzı bişey hissettim. Bebek aşırı hareketli ve sanki ağrım var karın bölgemde. Bu durumu yaşayan var mı normal mi?
Merviiiikk Glyyyy 32 haftalık gebeyim, aynı şekilde batma ve sancılarım arttı, nst ile bakıldı şükür bişi çıkmadı, bebek büyüyor ve yeri daralıyor 🙇🏼♀️🤗
Merve-bebek 34 olduk bizde 30 haftadan beridir yaşıyorum bende hepsini belim de kopacak gibi doktor normal dedi bebek büyüyor yeri dar o yüzden bu kadar ağrı yaşıyorsunuz bide baş aşağı pozisyonu aldı ondan da olabilir
Drydgs Merve-bebek 34 .hafta aynı şeyler canım bebek doğum pozisyonu almış sancı kasılma ne ararsan var 😤
Glyyyy Merve-bebek Drydgs ya çok teşekkür ederim sabahtan beri çok korkuyordum bir şey olacak diye içimi rahatlattınız
Merve-bebek Drydgs çok şükür sancı yok bende ama vajinama batma çok oluyor yürürken de otururken de bide sağa sola dönemiyorum midem de yanma da çok oluyor kaburgama da aynı şekilde batma ne biliym yani bitse artk selametle de kurtulssk