zeynonunannesiiii doktorum 2’li ve 4’lü tarama testlerinin yapılması gerektiğinin mantıklı olduğunu belirtmişti. 2li taramaya girdik 11+6’da, ultrasondan ense kalınlığı, burun kemiği ölçüsü vb ölçüler alıp hemen yorumladı 1 hafta sonra da kan sonucumuz çıktı, 4’lüyede 16. Haftada gireceğiz 😊 gitmeden evvel herhangi bir hazırlığa gerek yok aç olmanızada gerek yok😊