Sevo_74 Kızlar kimler bebişin gelmesine gün sayıyor ne gibi değişiklik var ben bir iki haftadır sancı çekiyorum ama kızımın gelesi yok doğuma ıkınmaya gücüm kalmadı resmen 😂😂böyle olan var mı
Tatlisanneadayi Sevo_74 benim erken doğum riskim vardı bebeğin kafası çok aşağıda dikişi alır almaz gelcek bebek dedi doktor 💁🏼♀️ Ama haftasını tamamlıyor çok şükürr 37+4 oldukk 💖 siz kaç haftalıksınızz
Sevo_74 Tatlisanneadayi yaaaa hayırlısı olsun inşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza 39+6 ben canım ağrılar yordu beni 😕
Tatlisanneadayi Sevo_74 adet ağrısı mı oluyor yoksa bacak arası mı ? Ben yürürken bacak aram çok ağrıyor burda okuduğum kadarıyla çatı ağrısıymış çok kötü 🤦🏼♀️
Sevo_74 Tatlisanneadayi her ikisi de oluyo kasıklarım bacak aram adet sancısı şimdi de bel ağrısı 🥺 inşallah hepimiz kolayca doğruruz