Mirzaninannesiii Mübarek yirtiliyor gibi öyle bi acıyor ki bebe mi yapıyor acaba yoksa bi sıkıntı mı var sürekli böyle arada bi 5 dakika düzelip tekrar acımaya başlıyor …yasayan var mi