Nesra_ Merhaba arkadaşlar 14 haftalık hamileyim 2li testi yaptırmadım ve diğerlerinide yaptırmak istemiyorum çünkü kötü sonuçlar söylenilip daha sonra sapasağlam doğan bebişler var bu süreci stresli geçirmek istemiyorum bu yüzden sadece ayrıntılı ultrasyona gireceğim bu ilk gebeliğim sizce yaptırmalımıyım
Mercanmasal Nesra_ ben yaptırdım sonucumu 2 gün önce aldım şükür temiz çıktı aklım kalmasın ilerde diye üstüne bide cinsiyeti öğrendik tam oldu 🥰
Hilal56 Nesra_ ben de ilk gebeliğimde yaptırmadim sadece detaylı ultrasona girdim bunda da sadece detaylı yaptıracağım
Hilal6161 Nesra_ bende aynı şekilde hiç test yaptırmayı düşünmüyorum sadece detaylı ultrasona giricem inşallah. Zaten bir sorun çıksa da aldırmayı düşünmüyorum Allah ne verirse kabulümüz
Surprizanne Ben ne test varsa yaptırdım allah korusun bişey varsa bilmek isterim kendimi hazırlamak isterim
Drya55 Benimde ilk gebeliğim ikili test yaptırmadım doktor üçlü yaptircak misin dedi hayır dedim sadece detaylı ultrasona gireceğim onda zaten detaylıca bakiyorlarmis
Kubrailkan 2li testi yaptırdım 3lunun zamanı geldi doktorum ne derse yapicam Bir şey varsa bilmek isterim aldırmak vs düşünmüyoruz tabii ama 🙏😊 sağlıkla gelsin inşallah tüm bebişler 🙏❤️🥰
Anneolmak__ Nesra_ Bende sizin gibi düşündüm yaptirmadim. Daha sonra doktorum detaylı ultrasonu yaptirmami onerdi ve down sendromlu ihtimali dendi. Çok şükür ben Rabbime teslim oldum çok dua ettim son 10 günüm kaldı doğunca göreceğiz artık. İnşaallah sağ salim sağlıkla kavusurum oğluma dua edin. ☺️❤️
Nesra_ Anneolmak__ o kadar çok duydum ki çevremde bumu doğan bebeklerde maşşallah hepsi tosun gibi hiç bir şeyleri yok down sendromlu olmuş olsa bile dünyaya +1 sevgiyle gelecek allahın izniyle hiç birşeyi yoktur bol bol tevekkül💓
Anneolmak__ Nesra_ ama durup düşünüyorum iyiki yaptırmışim diyorum. Bir daha olsa bir daha yaptırırım. Doğduğunda hiç beklemedigin bir seyle karşılaşmaktansa kendimi hazirladim 22. Haftadan beri. Hamd olsun diyelim ☺️
Limeveannesi Nesra_ zaten zorunlu dehil bencede yaptırmamak en.guzeli insalari strese sokuyorlar sonra şükür cocuklar sağlıklı doğuyor boşuna üzüldüğünle. Kalıyorsun
papatya-123 Ben de hiçbirini yaptırmadım sadece detaylı ultrason. İlk gebeliğim, yanılma payı olan bir test. Sıkıntılı bir bebek olsa mutlaka bi yerlerden fire veriyor. Engelli+firesiz gelirse de kabulümüz zaten aldırmak gibi bir düşüncemiz yok.