Adetim ilk defa gecikti gelmeden önce çok belirti sancı agrı vardı gebelik belirtileri de keza öyle ama ne idrar testim pozitif ciktı ne adet oluyorum belirtiler sancı kramplar kayboldu dün şaka gibi bı durum🤦🏾♀️ böyle başına gelen varmı🙄
( geç döllenme diye birşey varmış öyle oluyordur diyenler var)