Ben de sertleşme yaşıyorım. 33 haftada çokça yaşadım doktorum dinlenmem gerektiğini kalkmamı be progestan ve magnezyum kullanmamı söyledi. Şuan erken doğum riskim var. Sürekli yatıyorum. Bazıları bunu erkenden yaşıyor yalancı sancı deniyor ve bir sorun olmuyor. Siz riske atmayıp muayene olun ve şikayetlerinizi söyleyin. Kendinizi hiç yormayın uzanın.