Zynp44 İçerdeki tek sıkıntı bebeğimin sağlıydı doktorum bana beyin sıvısı 10.2 dedi 10 olması gerekiyomuş eğer artarsa koca kafalı olucak dedi o gündür aklım hep onda ama sonra başka bi doktora detaylı ultrasona gittim oda bana bişeyin olmadığını söyledi içim rahat etmedi tabi pazartesi tekrar gidicem kendi doktoruma bakalım ne diyicek bana erken doğum riskin de var dedi detaylı ultrasondaki doktor da yok dedi dönmüş dedi bilmiyorum neler olucak 🤷♀️