Momgirl16 Yaklaşık 1 haftadır oluyor ates ,kusma, bulantım yok ama korkuyorum bol bol sıvı tüketiyorum bu durumda olan varmi ?
-momymomy3 Momgirl16 bende de aynı sorun neredeyse 10 gün kadar ishal oldum 3 gün düzeldim tam dedim dün gene basladı bugün iyiyim ama sürekli tekrarlıyor bu durum ve baya agrılı rahatsız edici oluyor 😬
Efenin_annesii Momgirl16 ahhh bennnnn üç hafta önce 30 haftalıkken ishal den iki gün hastanede kaldım. Tam geçti kendime geldim diyodum bugün yine yatisim yapıldı yine ishaldeenn 😓🥺
Momgirl16 Efenin_annesii yaaa geçmiş olsun canim nasil odlu peki bende gitmek istoorum ama iyiyim suanda ilerlersem gideceğim