deletedmom27371 seherdgr bence erkek benim bebişin pozisyon da hep böylesi 😍 doktorunuz tahmin etmedi mi?
seherdgr deletedmom27371 bugün gittim sorduğumuzda henüz net birsey diyemem tam 4. Ayda söylüyoruz sadece tahminde bulunabilirim dedi tahmini ise kızdı 🥰 tabi eşim erkek bebek bekliyordu 😃 yinede haktan hayırlısı sağlıklı olsun yeterki 🌸
Merinosunannesii SemanurAs daha çok minnoş içimden kız geçiyor ama kaç haftalıksın biraz daha bekle diğer ultrasonu at