Sybabyss ebebek te anne yanı baktım karar kıldım 699 tl eşim dedi alalım bunu şuan ben dedim biraz dur alırız yılbaşından önce fiyat çıkmaz dedim ta ki bugün 1000 tl çıkarmışlar bence ne begendiyseniz hemen alın insanın bu duruma gerçekten canı sıkılıyor herşey uçtu gidiyor yazık günah