Eylulykdz Arkadaşlar kaşıntı ve ağrı beni mafetti süt kesini gibi akıntı yaşıyorum böyle koyu sarı kahverengi gibi akıntı geliyor sizde de oldu mu? Ne yapabilirim 9+4 haftalık gebeyim çok korkuyorum bebeğe bişi olmuş mudur
Tugba-alcay18 Eylulykdz Elma sirkesiyle her lavabodan sonra pansuman yap tekrar yıkama ama öylece kalsın geçene kadar devam et çok işe yarar
Serifedayan Eylulykdz elma sirkesi sür canım be travozol krem doktorun onay verirse onu al ben öyle atlattım günde 3 4 kez iç çamaşırını ütüle giy geçmiş olsun illet gibi birşey
Hilalyrdkl Eylulykdz doktoruna randevun yoksa yarın sağlıkocağına gidip söyleyebilirsin : akıntı için 3 günlük fitil , kaşıntı içinde krem veriyor çok rahatlıyorsun . Ben çok çekmiştim bende de çok oldu .
ozmus Bende se olmuştu mantar. Sadece kaşıntı yoktu. Doktorum fitil verdi. Kullanınca geçti. Bebeğe bir şey olmaz ama ilerleyen zamanlarda sorun çıkarmaması için muhakkak doktorunuza söyleyin, geçmiş olsun 😊
Eylulykdz ozmus peki sizin akıntınız var mıydı bende sadece bugun oldu 2 gündür özel bölgem kaşınıyordu bugun sarı böyle kesik kesik parçalar çıktı bide akıntım oldu iç çamaşırı kirletecek kadar çok korktum sizde de oldu mı?
hs_mutluluk16 Bebeğe zararı yokmuş ama doktordan ilaç isteyin iç çamaşırı ütüleyip giyin 🤗 bende de var geçmiyo ama hafifliyo
Eylulykdz hs_mutluluk16 peki sizin akıntınız var mıydı bende sadece bugun oldu 2 gündür özel bölgem kaşınıyordu bugun sarı böyle kesik kesik parçalar çıktı bide akıntım oldu iç çamaşırı kirletecek kadar çok korktum sizde de oldu mı?
Eylulykdz Serifedayan peki sizin akıntınız var mıydı bende sadece bugun oldu 2 gündür özel bölgem kaşınıyordu bugun sarı böyle kesik kesik parçalar çıktı bide akıntım oldu iç çamaşırı kirletecek kadar çok korktum sizde de oldu mı?
hs_mutluluk16 Eylulykdz olmaz mı ya akıntı kaşıntı illet gibi bişey ama doktorun verdiği fitil ve kremler iyi geliyor
Eylulykdz Serifedayan aynen ya cidden o kadar korktım ki peki böyle koyu sarı gibi dimi seninki de peki ne zaman geçti
Serifedayan Eylulykdz canım ben kremi kullanınca geçti sirke felan sadece hafifletiyor ama kaşınmayı kesmiyor benim kaşımaktan yaralar olmuştu çok kötüydü