38+2 pazartesi günü sabah 8 de yatışım yapıldı.rutin kontroller falan derken 12 gibi alındım amaliyata. Sonda mı uyuşmadan taktılar kendinizi kasmazsanız aşırı ağrı veren birşey değil, sırtıma yapılan iğnede aynı şekilde yapıldığını hiç hissetmedim yapılınca hemen ayaklar ısınmaya başlayıp uyuşuyor. Uyuşunca doktorum geldi 5.10 dk içinde bebişim çıktı karnımda bana gösterdiler yanağıma koydular götürdüler. Dikişleri kapa falan 20 30 dk sürdü daha sonra odama çıktım. 5 6 saat sonra ilk kalkışı yaptık eşim elimden tutup kaldırdı 2.3 adım sonra elimi bıraktı kendim yürüdüm bende baş dönmesi falan olmadı. Kalktıktan sonra hiç oturmadım sürekli ayaktaydım.gazımı ve büyük abdesti mi gece çıkardım lavman kayısı kompostosu verdikleri için çok zorlanmadım. İlk günden beri hafif işlerimi yapıyorum.tavsiyem bol bol yürüyün. Herkese hayırlı kolay doğumlar diliyorum