Kızlar doğurmak istiyorum artık. Psikolojim alt üst oldu. İlk başlarda ki gibi sürekli ağlayasım geliyor sebepsizce.🥺Yatsam yatamıyorum kalksam kalkamıyorum.😂 İnanılmaz bunaldım. Haftamızda 36+5. Şimdiden böyleyse 40a kadar napacağım bilmiyorum. 37-38 lerde doğsa olmaz mı yaaa 😔Sizde durumlar nasıl.